ماتين2 إلى آين ... ااه على ايام ماتين الحلوه

• kirito wrote:

شريت القسائم بشكل مجنون مايقارب 30الف ل50الف نقود تنين من قسائم وهذا لوحده كلفني يانغ بشكل مجنون صرفت عشين اجيب ممتازات وبعد ماخلصتهم ومستانس فيهم كل ماافتح نافدة الكميائي افتخر بلي سيويته اجي الاقي اليوم مالهم فايده؟
      القوه ما فرقت الفرق فقط في المنافسه بين اللاعبين علي الزعماء مثل تنين رزادور نمير جاتون كذا هو ظلم لبعض الناس
      لكن افاد ناس كثير وممكن يفيد الناس يلي تضررت منه
      -:(( سبحان الله وبحمده، سبحان الله العظيم))؛

• ونسيت ان اضيف :-

اعرف ان موضوعي سيكون كمجرد اي موضوع في المنتدى لزيادة عدد نشاطه ومشاركاته ...
      واصلا لن تنظر فيه الادارة نهائيا ...
      ولكن طلعت الي في قلبي :)

وللجميع حرية التعبير
      والسلام ختام ..
    • ليه الاحباط دا انا لسه راجع من اعتزال2011 كان عمرى19 ودلوقتى 27 سنة وفعلا ليه ذكريات جامدة فيها طيب تنصحونى العبها ولا لأ مع العلم انا مش هشحن لانى بشحن فى العاب تانية :) ولو هبدأ انزل اى خادم واى امبراطورية؟
    • mohamed92 wrote:

ليه الاحباط دا انا لسه راجع من اعتزال2011 كان عمرى19 ودلوقتى 27 سنة وفعلا ليه ذكريات جامدة فيها طيب تنصحونى العبها ولا لأ مع العلم انا مش هشحن لانى بشحن فى العاب تانية :) ولو هبدأ انزل اى خادم واى امبراطورية؟
      تعال الشونجو 8) :rolleyes:
      الحمد لله

Good Things Come To Those Who Believe
      Better Things Come To Who Are Patient
      And The Best Things Come To Those Who Never Give Up

But Before Anything Else

You Have To Believe
    • تمت كتابة عشرات المواضيع قبلك بخصوص هذا الأمر, لا جدوى من المحاولة الشركة ميؤوس منها حرفيًا..
      إعترضنا عن طبقة الخرافيات وتم تاجهلنا, كتبنا أقتراحات جيدة حقًا مثل: حدث الرقص وتم تجاهلنا,

إنتظرنا أشهر عديدة من أجل أن يتم حل المشاكل مثل مشكلة خيارات الطقس وتغيير القناة وغيرها, ولكن "وكالعادة" تم تجاهلنا...
      لذلك نصيحتي لك لا تتعب نفسك بكتابة الموضوع لأن الوضع ميؤوس منه حرفيًا.
      :)
      RenZoKen