اسغلال المهمه اليوميه بشكل خطير

ااصعد معنا ( برج الافاعى )
احتفاليات شهر فبراير/شباط
سجل التغيير للتحديث 23.3
[ مـهـم : لـتـجـنـب خـسـارة حـسـابك أو أدواتـك ]
  • انتشرات فى الايام الاخيرة بين عشرات من اللعبين تطوير 500 شخصايه لفل50 لحصول على كورة دراكونيس من خلال المهمه اليوميه وانا عرف واحد مع 3 جيم فروج كل جيم فرج يحتوى على 500 شخصايه يعنى 1500 كور دراكونيس اضرب 1500 فى 30 يوم45اللف كور دراكونيس ومن خلال الاستفسار يستغرق تسليم 500 شخصايه 3 ساعت فقط الامر خطير يستحق الدراسه والمرجعه

الفوز لا يعني دائما أنك الأول، و لكنه يعني أنك أفضل من قبل

• هل باعتقادك تطوير 500 شخصية ل لفل 50 سهل ؟

مهمة يومية مختلفة ممكن يطلعلك اصقل خامات ! او حول خامات !يعني مش مضمون كل يوم تجيب كور دراكونيس

وغير هذا كله في ناس بتجدد كيميائي منه! لما يكون عندك حساب فيه طقم كيميائي كامل انت مش مضطر تروح تفعل قفاز لص متجر عشان تجمع كور دراكونيس تجدد كيميائي !اعمل مهمات يومية بحسابك ويعطيك العافية

• تطوير 500 حساب صعب جدا وياخذ وقت

كذالك لا اظن انه يمكن فتح 500 حساب واستلام المهمة في 3 ساعات فقط

لانه على حد علمي مرات يطلب تكسير عتاد على كيميائي ومرات يطلب صقل فاذا طلب صقل يعني ان على لاعب ان يجمع 2 كور اي 20 حبة شظايا

لانه على حد علمي مرات يطلب تكسير عتاد على كيميائي ومرات يطلب صقل فاذا طلب صقل يعني ان على لاعب ان يجمع 2 كور اي 20 حبة شظايا

اولا التطوير مش صعب مساله واقت فقط وواقت مش كبير لانك بتكلم عن لفل50 لو على المهمات بكون سهله انا بكلم عن حاجه شوفتها بعيونى وناس كتير بتكلم عنها

دلوقت وضح لى الامر 500 شخصايه بستلم منهم حولى 300 شخصايه عشان فى شخصيات بنزل ليه مهمه صعبه مع ذلك كتير 300 فى 300 كور دراكنيس كل يوم كتيررر

• هل باعتقادك تطوير 500 شخصية ل لفل 50 سهل ؟

مهمة يومية مختلفة ممكن يطلعلك اصقل خامات ! او حول خامات !يعني مش مضمون كل يوم تجيب كور دراكونيس

وغير هذا كله في ناس بتجدد كيميائي منه! لما يكون عندك حساب فيه طقم كيميائي كامل انت مش مضطر تروح تفعل قفاز لص متجر عشان تجمع كور دراكونيس تجدد كيميائي !اعمل مهمات يومية بحسابك ويعطيك العافية

لو على التطوير الموضوع مش صعب لو فكرت فيها هتلقى الموضوع يستهل بس مدمر للعبه والمهمات مش الكل بسلم المهمه يعنى 500 بستلم منهم 300 مع ذلك كتير

• اولا لو بدك تعمل حسابات تطورها كل حساب فيه 5 شخصيات يعني 5 كور كل يوم عشان جمع كمية كافية انك تعمل عتيق واحد بدك وقت طويل هذا على اساس انه نسبة انك تحصل كور من المهمة 100% وهذا مستحيل

ثانيا انت مقتنع انه تطوير 500 شخصية امر سهل ؟1 بطاقية المرور سعره وصل 30م

حسبة صغيرة بالله 500 شخصية كل شخصية بدها بطاقة مرور ب 25 م بلاش 30م

بدك 125 وون عشان بطاقات مرور لحالها غير عبايات غير خواتم خبرة غير عتاد خبرة ودواب وغيرها

الي بدفع هاي المبالغ برأيي خليه يستفيد منهم يخي انتي بتحكي عن شخص ولا شخصين بسيرفر كامل بعملو هيك ف وين المشكلة ؟

+ بالمنطق 500 شخصية بدك تدخلهم وتخلص مهمات فيهم ب 3 ساعات ؟

هذا لما يكون جهازك سوبر جيمنج ونت 10 جيجا بالثانية سرعته

• الامر مكلف يعنى اقل تقدير 1ون لكل شخصايه +انا اتكلم عن لفل50 مساله التطوير مش صعبه لو على العداد انا قولت بتخدو شويه واقت +انت مش بتدمج كل يوم على مدار 30 يوم وكمان مش كل اللى بطلع لك بكون مش خام فى مشحوذ

• الامر مكلف يعنى اقل تقدير 1ون لكل شخصايه +انا اتكلم عن لفل50 مساله التطوير مش صعبه لو على العداد انا قولت بتخدو شويه واقت +انت مش بتدمج كل يوم على مدار 30 يوم وكمان مش كل اللى بطلع لك بكون مش خام فى مشحوذ

لسا مش مقتنع بكلامك

على كلامك يتم الغاء صندوق مبتدأ لأنه في لاعبين بطورو شخصيات ل لفل 40 عشان سحر اخضر !

وفي ناس بطورو شخصيات ل لفل 70 عشان سحر ازرق

هاي اشياء موجودة باللعبة لتسهل على اللاعبين اللعبة شوي

لو في واحد حاول يستغلها بمصلحته مبروك عليه انت حاول تعمل مثله

• الامر غير منطقي كمان ياخذ وقت كبير الا اذا هذا الشخص معاه بوت يقوم بكل ذالك اتوماتكيا في جهاز قوي

مشكلة اني بزارع شظايا معي حساب به كثير شخصيات ورغم هيك مش بسوي هاي الحركة لانه تطلب صقل

• الامر غير منطقي كمان ياخذ وقت كبير الا اذا هذا الشخص معاه بوت يقوم بكل ذالك اتوماتكيا في جهاز قوي

مشكلة اني بزارع شظايا معي حساب به كثير شخصيات ورغم هيك مش بسوي هاي الحركة لانه تطلب صقل

اظن الان الامر واضح بعد انتشر الموضوع لابد من تدخل

غروب اليوم هو البشرى بالشروق الذي سيحدث في صباح الغد

• للعلم انا راعى المنشور لاكن غيرت الجى ميل الخاص بى للذلك تغير الحساب الخاص لمنتدا.

المهم : قبل انتشر الموضوع طرحت الامر لكم والان الجميع يعلم بى الامر .

الخطير فى الموضوع من يسغل هذا الامر لان يحتاج الى قفازات او على الاقل زراعه .

اللحقو ما تبقا .

• و عليكم السلام

هل تعلم ماذا يحدث إذا تم إلغاء مهمة اليومية لفل 50 ؟

ببساطة البعض ممكن يترك اللعبة

و البعض الأخر راح يغير حسابات الشظايا من لفل 50 إلى 30 وهذا يعني راح يكون فيه زحمة في المدن الثانية

ياصديقي فكر في إقتراح ينعش السوق وليس العكس

بالمناسبة أنالست مزارع كميائي لكن نشوف الموضوع لايخدم السوق

يعني ماالمشكلة إذا سعر الكميائي نزل ؟

سلام

• هل تعلم من يستهدف المهمه هم تجار السوق السواء

يعنى اللعبه مش هتقف عليهم

انا لم اطلب بالغاء المهمه اليوميه بعكس انا نفسى يكون فى بنود احسن بس بطريقه فيها توازن

السوق منتعش بس الهكرات والتجار يبعدو عنها

وفى الاخر المنشور قديم جيت افكر الشباب اللى كان بقول صعب ومستحيل ازى الحل وبردو تاكيد للمراقبين ياريت اعدا النظر فى الامر

• أولا مهمة اليومية لكور دراكونيس بتطلب منك حسن حجر التنين وقتها ماتقدر تصقل بال 500 شخصية -مهمة خامات، التنقيب يعني بتجمع ل 500 شخصية كل شخصية 100 خام بتحتاج كمية خامات لنفترض بتنقبها كمية بنفسك مستحيل تجمع يوميا كل كمية الخامات واغلب اللاعبين بياخذو الكور من مهمة حسن البند او مهمة فكك شيء عند لاعب الحاسوب الكيميائي عشان أسهل لهم يعني لو فى شهر اذا كملت فى كل حساب30-40 كرة دراكونيس بيكون كويس غير اصلا كمية الفشل لو صقلت موضوع متعب تفتح مليون حساب وفي ناس بتستفيد من المهمة فى تجديد الكيميائي الي حط المهمة مش غبي لامؤاخذة عشان يخلي الناس تستغل الموضوع اكيد مصعبين ومخليين المهمة من لفل 50 عشان الناس ماتفكر تعملها وشوف تكلفة العبائات وبطاقات المرور خلي ناس تكمل في لعبة مش تطفشهم مثال سحر والتقوية من مستوى 70 لازم تطور شخصيات موضوع عادي ولو كان بيأثر كان شالوه من لعبة

انتشرات فى الايام الاخيرة بين عشرات من اللعبين تطوير 500 شخصايه لفل50 لحصول على كورة دراكونيس من خلال المهمه اليوميه وانا عرف واحد مع 3 جيم فروج كل جيم فرج يحتوى على 500 شخصايه يعنى 1500 كور دراكونيس اضرب 1500 فى 30 يوم45اللف كور دراكونيس ومن خلال الاستفسار يستغرق تسليم 500 شخصايه 3 ساعت فقط الامر خطير يستحق الدراسه والمرجعه

هل تعلم من يستهدف المهمه هم تجار السوق السواء

يعنى اللعبه مش هتقف عليهم

انا لم اطلب بالغاء المهمه اليوميه بعكس انا نفسى يكون فى بنود احسن بس بطريقه فيها توازن

السوق منتعش بس الهكرات والتجار يبعدو عنها

وفى الاخر المنشور قديم جيت افكر الشباب اللى كان بقول صعب ومستحيل ازى الحل وبردو تاكيد للمراقبين ياريت اعدا النظر فى الام

• أولا مهمة اليومية لكور دراكونيس بتطلب منك حسن حجر التنين وقتها ماتقدر تصقل بال 500 شخصية -مهمة خامات، التنقيب يعني بتجمع ل 500 شخصية كل شخصية 100 خام بتحتاج كمية خامات لنفترض بتنقبها كمية بنفسك مستحيل تجمع يوميا كل كمية الخامات واغلب اللاعبين بياخذو الكور من مهمة حسن البند او مهمة فكك شيء عند لاعب الحاسوب الكيميائي عشان أسهل لهم يعني لو فى شهر اذا كملت فى كل حساب30-40 كرة دراكونيس بيكون كويس غير اصلا كمية الفشل لو صقلت موضوع متعب تفتح مليون حساب وفي ناس بتستفيد من المهمة فى تجديد الكيميائي الي حط المهمة مش غبي لامؤاخذة عشان يخلي الناس تستغل الموضوع اكيد مصعبين ومخليين المهمة من لفل 50 عشان الناس ماتفكر تعملها وشوف تكلفة العبائات وبطاقات المرور خلي ناس تكمل في لعبة مش تطفشهم مثال سحر والتقوية من مستوى 70 لازم تطور شخصيات موضوع عادي ولو كان بيأثر كان شالوه من لعبة

بفعل فى مهم بكون صعب التفيذ لذلك 500 شخصيه بتسلم منها اقل تقدير مثل ما قولت100ب100كورة دراكونيس فى شهرب3اللف كورة هنقول ال3اللف كورة بعد فشل الصقل هطلع لك 500 عتيق انا بكلم عن وضع شفته بعيونى لو على كتر الشخصيات اللى هتفحها الشخصايه مش هتاخد منك اكتر من30 ثانيه ال500 شخصايه فى 3 ساعت اقصى تقدير بتكون مخلصهم الامر لو مش مجذى مش هنتشر بصورة اللى عليه اليوم

• اتوقع افضل حل يخلون الي مخلص اسنان بس هو الي ليه مهمات يوميه ^^

فى حلول كتير ممكن مثل ما ذكرت شغراب او على الاقل تكسير 5 موتين فى لفلك المهمه هتخود شويه واقت وعلى ما تنقل العتاد الخ يعنى الامر هكون فى عقبه عدم اسغلال