طريقة بناء الشامان المقاتل .. وليس كأداة مساعدة

جدول احتفاليات شهر مايو/ايار
الأحداث الأسبوعية على الخادم العربي
التحديث 24.0 – قوة المستوى الكاملة
[ مـهـم : لـتـجـنـب خـسـارة حـسـابك أو أدواتـك ]
  • نو اتبع 2 ذكاه 1 حيوية : هذا تملك اغراض كثير
    اتبع 2 حيوية 1 ذكاه : هذا اذا لم تملك اغراض فيها نقاط حياة
    بعد ماتصير حيوية90 ذكاه 90 تبدء ب مناورة واخير قوة .

• ههههههههههههههههههه toto1234567
    مين قال شاماني تطويرو صارررررررررروخ فقط تحتاج بعض جهد وامل وان تتمنى حصول ع هدف معين مثلي كنتت بقب1 صرت20 فيوم يوم ثاني صرت30 ثالث35 رابع36 وبعدها كل يوم لفل الين39 بقيلي كورة واتطور بس انا موقف تطوير عشان حصاني8 اطوره وكمان اقرء كتب انا عندي مهاراتين سيد مساعد تنين ام2 طورتها اليوم نجحت ام3 اما زئير ام4 مو راضي ام5 وشريت اغراض فيها مميزات فرصة حاسمة اتبعت كلام دكتور تامر وعندي حجر حاسمة3+ تركبت تمام وصارت ضربات كلها مضاعة اهم شي طريقة بناء ولاعب زي شامان شفاء لفل60 محارب جسدي 60 تبارزو كلهك موزعين تمام مين فاز محارب ليششش ضرباتو سريعة مايعطي فرصة هو كل شخصية ببناء شخصية عتاد ولاعب وشامان تنين قوي وحوش شفاء مبارزات وتمت تجربة عليهم دون مدرع شامان شفاء مايقدر يتطور ..

• ما اجمل الشامان فعلا شخصية جميلة جدا ومطلوبة كتير انا احتار فى اختيار الشخصيات وعلشان كدة العب بجميع الشخصيات وكل ما ازهق من شخصية اطور فى التانية لغاية ما ازهق واروح للبعدها لكن انا مختارة شامان شفاء للمبارزة وصراحة جميل جدا

• مشكور اخو على الموضوع الحلو

انا مختار شا مان تنين ومهاراة البركة وزئير تنين ومساعدة تنين كلهاPلااحد يستغرب العب في الاماني

وكان ممتاز جدا والبركة تنفع ضد الوحوش مع مساعدة التنين والحين بخلي اطلاق النار على التنينPوابيك تقولي وش رايك في ذا الترتيب

• خي انا شامان شفاء
    وانات مش ضعيف بالعكس
    وانا معي درع لفل 34 +5 وفية 1500 نقطة
    وجرس عتيق +6 اضرار 17%
    انا قوتي الكامنة فوق المدرع
    يعني انا اغلب اي محارب
    بس اخي انا مطور المخلب برقي
    والمخلب ماشي معايا روعة وميذاتة
    1_ بعدين المدااااااااا تجيب الخصم من عن بعد
    2_يمكنة ضرب 4 اشخاص وبنفس القوة وممكن يكونوا بعاد عن بعض
    3_قوي جدا
    4_ميذتة الاخيرة والاهم هي انة حتي لو مش p او خبير او عادي يضرب 4 اعداد وبعدين المدا بس كل ميذيد اكيد هيكون ابعد بس حتي لو عادي بيكون بعيد المدا
    وانا تاني تطوير الي واللفل الجاي هيكون P هية رمية البرق انا عاملها 19 وانشاء الله تكون p لفل 42
    وهية وقية وبعيدة المدا
    وانا لما شوفت في المنتدي صورتها اعجبت بقا لاني كنت اشوفها اخر ضربة واقوي ضربة وانا بشوف شامان عندنا بوقام براقبة بكل الحروب تبعة
    يضربها تكون قوية ويغلب بها كل الاخصام
    وهادي ملاحظتي اخي بس بردوا مشكوووووووووووووور اضفت معلومات علي الشامان التنين ( القوي ) والشامان (المشعوذ الاعلي) دة اطلقتة علية
    لاكن الشفاء دائما لو كان الشفاء p كان يبقا قوي جدا ويذيد دمة في كل المبارزة بس انت مشكوووور :D:D:D:D:D:D:D:D:D

• انا عن نفسى لعبت بشامان التنين وما عرفت استخدم مهارته كويس فغيرت للشفاء ولقيته دماااااااااااااااااااااااااار فى التطوير والمبارزة خصوصا استدعاء برق بضربة واحدة دم خصمى يطير مع العصافير حتى السورا يكون صعب عليه يقتلنى والله يهرب منى علشان لا اضربه بمهاراتى المتكررة كل ما خلص مهارة تيجى اللى بعدها ايه الجمال ده ^^

• مساء الخير ع الجميع
    صاحب الموضوع لو سمحت ممكن تفهمني عن التوزيع زين لاني تلخبطت
    بالبدايه قلت توزيع وبعده تغير لتوزيع ثاني

انا شامان تنين لفل 23
    فتحت جميع المهارات

الحين وصلت مهاره رماية التنين 17

والباقي كله 1

اللي عرفته من البعض اني اطور الرماية تنين بالاول
    تم بركه
    ثم مساعده التنين بنظري مهمه عشان الظرب من فوق الخيل :gaul:

وبالنسبه لتوزيع الحياه
    الذكاء وصل41
    الحيويه 38
    القوه 3
    المناوره 3

هل توزيعي صحيح وكيف امشي عالمهارات مثل ماكتبت او لك وجهة نظر ثانيه
    يعطيك العافيه
    تقبل مروري :ملك:

• ماشي صح لكن لو تغير الزئير لرمايه افضل للمبارزه لكن انت واختيارك وان كنت تبي توزيع مفيد للمهاره اول رمايه بعدها مساعده ثم بركه ثم زئير او تسلم اخر شي عكس

• تبون نصيحتي لقتل الوحوش و اداه مساعده

1-زئير تنين = تقتدر تقدل اكثر من وحش في حركه وحده

2 - بركه = تفيدك في التلفلي من فوق المدرع

3 = مساعده تنين = اذا كنت تحب التلفيل من فوق المدرع

3 = اطلاق النار على التنين

4 -الخيار لك ياعكس او تسلم طائر

• تسلم ايديك اخوي ما قصرة وربي انا عندي شمان قوي جدا طورت الرماية وبعدين المساعدة صار لا يقهر وربي تقبل مروري :thumbsup: اشكرك على الموضوع الحلو

• كل واحد طريقتو صح وبتالي بتنفع وصحيحه بس احسن تشوفو القوه انا هقول الترتيب الصحيح :werderw: الأول رمايه التنين او زي ما نقولو زمان اطلاق النار على التنين ^^ وبعديها زئير التنين وبعديها بركة :growup
    وبعديها مساعدة التنين وبعديها عكس وبعديها تلسم طائر :3eed::D