مشكله الرجاء المساعدة

الأحداث الأسبوعية على الخادم العربي
احتفاليات شهر مارس/آذار
التحديث 24.0 – قوة المستوى الكاملة
[ مـهـم : لـتـجـنـب خـسـارة حـسـابك أو أدواتـك ]
  • فى البدايه تشغيل اللعبه مافى اى مشكل لو فات عليه 10 دقيق فى نفس الشنل ونفس الخريطه هنا المشكله

اجى استعمل الناقل اللعبه تفصل شرط يفوت عليه 10 دقيق

لو فات ال10 دقيق وانا فى نفس الخريطه ومحتاج اغير شنل بعد ما يعد ال10 ثوانى تفضل اللعبه واقفه لفطرة لحد ما تفصل

الموضوع ليه فترة معيا اكتر من سنه سويت كل ما هو ممكن غيرت اكتر من وندوز سويت صيانه كامله لنت تغير كبلات الخ رغم انى بلعب اللعب اندوريد ولا يوجد اى مشكل غير فى لعبه Metin2 بل واكثر من كذالك غيرت Pc الحاسوب بالكامل ونفس المشكله لكم فديو يشرح جزءhttps://www.youtube.com/watch?v=mz_eaWTjAH0

• نفس المشكلة لدينا ايضا

انا اعتقدت فى البديه انى المشكله من عندى لذلك حرفياا لفيت حولين نفسى عشان احل المشكله لحد ما لقيت بعض الاصدقاء عندهم المشكله ولكان الموضع مذعج بنسبه لى جداا على ثبيل المثال اجى اطلع جتون اكون فتح اكتر من حساب بمجرد ما اسوى المهمه واضغط على الحارس عشان ادخل كل الحسابات تفصل اجى اعيد تسجيل الدخول اتفجاء بمشكله تانيه (لقد تعذر فتح العميل) لازم اقفل كل الصفح وافتح من جديد ولازم ارعى عمل الوقت عشان الطلعه ما تخرب دة غير بعض الابراج اللى لو الحساب فصل فيها الطلعه تخرب

• اخوانى المشرفين الكرام فضلا وليس امرا ارجو رفع صوتى لمن يعنى الامر حتا اتمكن من حل المشكله كما عودمنا على عطائكم وانا فخورا انى جزء من اسرتكم انا فى انتظار تحديث يتم فى حل المشكله

• يا سيد باسو اتقدم بشكوة تتعلق بمشكله تقنيه فى السرفر تجعلنى غير قدر على الاستمتاع والمشكله قائمه لتانى سنه ارجو الافادةمشكله فى اللعبه الرجاء المساعدة

• المشكله لسه قائمه رغم نزول تحديث هل هكون فى حل قريباا ام المشكله مزمنه

• المشكله لسه قائمه ولا يوجد اهتمام وانا غير قدر على رفع مستوى حسابتى

• المشكله لسه قائمه الرجاء الناظر لنا

• شكراا اخى على الرد الجميل بارك الله فيك لكان للاسف توصلت مع الدعم من قبل ولم يفدونى وطلبو منى التوجه الى المنتدا انا لى سنتين وانا فى نفس المشكله ولم اترك حل اللى فكرت فى دى مشكله تقنيه وانا اثبت ذلك باكتر من فديو دة غير انى بلعب اكتر من لعبه اولاين لا اوجه اى مشكل ماعدا ماتين كان من المفرود على من يختصه الامر تحقيق فى المشكله ورفع تذكرة الى الادارة كما ارجو من مشرفين المنتدا التحلى بصبر ورساله شكر لهم ولسيد جيفو ونمر وكل الاصدقاء القائمين على معلجه التذكر من بينكم صديق لى واعلم ما تقدمون

• فى البدايه تشغيل اللعبه مافى اى مشكل لو فات عليه 10 دقيق فى نفس الشنل ونفس الخريطه هنا المشكله

اجى استعمل الناقل اللعبه تفصل شرط يفوت عليه 10 دقيق

لو فات ال10 دقيق وانا فى نفس الخريطه ومحتاج اغير شنل بعد ما يعد ال10 ثوانى تفضل اللعبه واقفه لفطرة لحد ما تفصل

الموضوع ليه فترة معيا اكتر من سنه سويت كل ما هو ممكن غيرت اكتر من وندوز سويت صيانه كامله لنت تغير كبلات الخ رغم انى بلعب اللعب اندوريد ولا يوجد اى مشكل غير فى لعبه Metin2 بل واكثر من كذالك غيرت Pc الحاسوب بالكامل ونفس المشكله لكم فديو يشرح جزءhttps://www.youtube.com/watch?v=mz_eaWTjAH0

حل المشكلة بسيط وعن تجربة شخصيه غير المودم حق النت هو الي يسبب هل مشكلة واتوقع المودم الي عندك حق شركات النت الي يجي مع الخط

• حل المشكلة بسيط وعن تجربة شخصيه غير المودم حق النت هو الي يسبب هل مشكلة واتوقع المودم الي عندك حق شركات النت الي يجي مع الخط

غيرت المودم ونفس المشكله فى حاجه غلط عندهم