العودة لنسخة 2010-2013

الأحداث الأسبوعية على الخادم العربي
احتفاليات شهر مارس/آذار
التحديث 24.0 – قوة المستوى الكاملة
[ مـهـم : لـتـجـنـب خـسـارة حـسـابك أو أدواتـك ]
  • السلام عليكم

بما ان اللعبة اصبحت سيئة جدا و لا تستهوي اللاعبين بسبب الافكار السيئة المنفدة من طرف الادارة منذ تقريبا 6-7 سنوات بداية من الكيميائي الخ ..

لذا اطلب من الادارة مسح كل الخوادم الحالية و اعادة بعث خوادم جديدة بنسخة ماتين 2 سنة 2010

تلك الايام الجميلة يجب ان تعود

الى متى هذه العشوائية و اللامبالاة في اللعبة

ماتين 2 الى اين :doofy:

• ياراجل انت عاوز ترجع متعه اللعبه مستحيل طول ما جيم فورج ممتلكه للعبه دى شركه تجاريه تشترى انظامه وبرامج وبعدين تعرض لك تشترى اللحق نظام المزاد اللحق خصم على نقود وبعد ما ندفع نلحظ اخطاء يا باشا نظام الحظر خطاء يقولك لا صحيح يا باشا اللعبه فيها مشكل ولا حياة لمن تنادى كل ما يشغل تفكرهم كيف تشحن انسا الامر اللعبه دى كمين مش هتحس بمشكلها غير لما حسابك يكبر وتحس انك صرفت عليه امول وواقت كبير على الفاضى

• الانظمة الجديدة غبية وتعجيزية بداية من الوشاح الي حتى تصميم ما تبعبوا حالهم فيه والخرافيات والهالة والتعويذة والمرافق والازياء الغبية وووو...

فكرتك شفتها بسيرفر خاص كان اللفل من 99 وكل المواضيع القديمة لكن السيرفر فشل فشل ذريع

المهم

موضوع الشركة هنا ماشي على اساس حلب اللاعبين مادياً وبس ويحاولوا يحافظون على اللاعبين الحاليين بقدر الامكان لكن هيهات الاعداد في تناقص للاسف

للأمانه ماتين2 من امتع الالعاب الي مروا علي لكن التحديثات ماشية بطريق غلط وغبي

والعبة صارت قديمة من ناحية الجرافيك الخ...

واغلب اللاعبين العرب راحوا التركي او الخاص او على الاقل الباقي منهم راح

• السلام عليكم .. انا معتزل اللعبة من اكتر من 4 سنوات بدخل فقط المنتدى من حين لاخر و شايف انحدار في مستوى اللعبة و سياستها و تحديثاتها زمان كانت ممتعة مليون مرة و تقضي عليها يومك بالكامل و انت مش حاسس بالوقت انما حاليا مشاكل الحظر بدون سبب و تلافي مجهود سنوات ان لم يكن امولا يروح في غمضة عين غير التحديثات الكثيرة اللي تشتتك وانت مش عارف تركز على اي شيء و انظمة جديدة تدخل بمعدل سريع يدوب تفهم النظام و تبدا تشتغل عليه تلاقي اللي خلصوه بالشحن و دخلك نظام جديد و اصبح نظام اللعبة حرفيا Pay to win حتى اليانغ ما له قيمة و القسايم اللي كانت فتحة خير على الجميع اول ما نزلت اصبحت بمبالغ باهظة .. مفيش اي متعة للأسف تخليك تلعب بغض النظر ان اللاعبين القدماء و انا منهم اصبح ما عندهم وقت للعبة و الحياة تغيرت عن 5-10 سنوات سابقة و اصبحت الشريحة العمرية المستهدفة في مرحلة اخرى و لا يوجد لاعبين جدد يلعبون اللعبة