مشاركات من SpeC1AL

جدول احتفاليات شهر مايو/ايار
الأحداث الأسبوعية على الخادم العربي
التحديث 24.0 – قوة المستوى الكاملة
[ مـهـم : لـتـجـنـب خـسـارة حـسـابك أو أدواتـك ]

يسلموو اخوي Kilany ان شاء الله رجعة قوية وعقبال البقية

* آخبآري
    اشتريت حبات تنين حول 10 حبات ولا وصل اسطوري الي +4 :(
    ومازلت ادور على قوس م 37 وفوق وناوي التطوير الي 105 ان شاء الله.
    وحساب ثاني واكملت مهمة 94 وآخيران.

نورت اللعبه من تاني اخوي

لكن لي سؤال

انت كلوا النينجا الى كان في وقام

سهمي غير مفيدوصد عن قرب ايضا غير مفيد
    المفيد ضد هذه الوحوش هو البرق وفقط البرق من ناحية دفاع ضدهم

انا اتكلمت عن تجربه شخصيه ب10 سهم يعني حتى لو مفيد 10 ما يفيدو في شئ بس الدرع نظامه سهم وبرق قولة احط الى جربت بيهم مش اكتر

شباب انا هاله لفل 90 ابي اطور لل100 وما اقدر للكهف اموت سريع جدا ما اقدر اجمع وحوش
    ويش افعل عتاد ضد اغماء ة واغماء وحقد +7 معدل 40 فلازي ازرق +7 قلاده 2000 استعبات
    وسوار 2000 ونهب خوزه الخوف +8 كفو .
    ما اقدر! اموت ؟ كيف اطور ؟ :gitter::dash::gitter::dash::gitter:

عن تجربه شخصيه 50 برق +10سهم +80 شيطان

مع اسطوري احمر لامس واسطوري اصفر خالص
    تقدر تمسك الغرفه الى تعجبك في اللعنه حتى لو الى جنب شبح محارب وتقدر تسيبو فيها تلقائي كمان لو حابب :daumen1:

عن تجربة شخصية في الجرف بي اسقاط عتاد 40 وقفاز متجر وقفاز نص ساعه من علية حديدية اسقاط قليل جداء ضوء قمر..~

برضو نفس الاشياء شخصية لفل 50 في برج القرود الصعب خلال 3 ساعات600 صندوق ضوء قمر .. اكيد مو 3 ساعات كامله في بريكات :rofl:

لكن نفس التجربه في الجرف تلقائي مع وراق كانت افضل وقت احتفالية اوكي ..

مفهممتش حاجه من كلامك غير ان الاوكاي اسقاطه كان كويس

انا مقولتش كل المسابقات اسقاطها سئ في الجرف انا حددت وقولة بعض المسابقات

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته

بالنسبه للحسبات لفل90 وما اعلى في بعض المسابقات الى بتتظلم فيها >زي مسابقة ضوء القمر

معروف ان لفلات 90 وما اعلى يسقط لها بنود المسابقات من >غوتاما< ومعروف ان ضوء القمر هناك حرام الواحد يشارك فيها لان اسقاطها شبه معدوم لازم يكون عنده لفل55ل75 عشان يقدر يستفاد من المسابقات
    في بعض الاشخاص الذي لا يستطيعو انشاء اكتر من حساب
    اقتراحي هو جعل نسبة اسقاط بنود المسابقات للفل90 واعلى جيده في غواتاما او اختيار مكان مناسب للفلات90 واعلى

سرداب الموت في الماضي كان افضل مكان للزراعه اما بعد انزال زعمائه رتبه فلم يعد لها اي فائده غير للتلقائي فقط >اسقاط اليانغ< وبالتالي بعدما كانت عتاد الزومبي من اغلى العتاد اصبح سعرها ارخص من التراب

اقتراحي هو جعل السرداب مثل التنين الازرق وجاتون الخ.... تدخل المجموعه الى فرعائيل وشريون عند نجاح المجموعه لاتمام المهمه وقتل فرعائيل يطيح صناديق منه زي بتاعت التنين او جاتون الخ....
    وهكذا يكون السرداب عاد الى سابق عهده >

اسف على الاطاله وعدم تنسيق الموضوع بشكل جيد واتمنى ان تكون وصلة الفكره :rolleyes:

اترك10 خانات فارغه من المتجر وهتشتغل معاك نفس المشكله عندي ومحلتهاش غيرلما سبت10 او15 خانه فاضيه

الحين بدي افهم شغله المسابقه48 ساعه

واحنا تلاته اخوات بنلعب ونبدل مع بعض

حسابي في الايام العاديه دون وقت مسابقات يتم فتحو من 15ل18 ساعه ل10 ساعات في اليوم
    اكيد وقت المسابقه مش هيتقفل :)

اذا قمت بالمشاركه في مسابقة الصيد وجلسة مده طويله هل يتم حظر حسابي؟
    واذا كان سيتم حظره ما الحل لتفادي الحظر :)

الموضضوع مش عتاد حب اقرا الموضوع كويس ورد تانى

اذا كان الموضوع ليس موضوع عتاد >اذا كنت لا تسطيع الدخول الى التنين بسبب ان الى هناك مفللين حروب >اذا فلمااذا تريد ان تضيع تعب غيرك اجتهد وفلل حروب وزراعه وغيره عشان يعرف يدخل للتنين >اذا انت مو قادر فهذه مشكلتك تعال بتار كل يوم وشوف شو يصير عند التنين والامر عادي لم يشتكي احد مره لهم 10 مرات لنا مش فارقه كتير ظبط نفسك وكما قال البعض لك كونلك عصابه واطلع محدش هيقولك انت تبدخل للتنين ليه

السلام عليكم

من المفترض ان اليوم هو يوم احتفالية بوشايدو كما قال الاخ باسو

• ابتداء من 20.12.: ستقرع الأجراس عندما تهزم الزعيم بوشيدو في احتفالية صيد الوحوش! من ضمن جوائز عديدة، ستتحصل على علاوات رائعة أو حتى بيضة رفيق صغير بوشيدو.

متى الموعد المسابقه ام هل يجب علينا انتظار اليوم باكلمه لمعرفة متى ستبدا المسابقه واماكن تواجدها

جرب ارسال الرمز وانت قافل اللعبه ولما يوصل افتح اللعبه واحذف الشخصيه الى بدك اياها

هذا المصطلح خارج سياق الموضوع تماماهو لم يقل ان هناك من يخرب عليه في السرداب
    او واحد يقتله لما يكسر المواتين وياخذ اغراضه اللي تنزل
    هل قرأت الموضوع قبل ردك هذا؟

اقرا الاقتباس الى حطيت عليه ردي =O شوف كاتب ايه
    هتعرف اني متابع الموضوع كويس

انت شايف كدة يا قوى :eiaeia:

ربنا يزيدك من نعيمو والباقى يضرب راسو فى الحيطة طلما مش عارف يظبط النت حقو اوعتاد مبارزة علشان فى عصبة فوقاوير :lol::lol:

اللعبه لاعب ضد لاعب والبقاء للاقوى :حاج:

يا حبيبى مش لازمنى تنين ولا غيرو بس الى محتكرين التنين لازم يدو فرصة الى الغير ياخدو فرصتهم مش لبقوة فهمنى :D:D

طب ما التنين قدامه من غير الاستراحه الاجباريه لو حد عاوز يطلع حد هيقوله انت طالع ليه؟ :FiGaRo:

لازلت وجهت نظرك غير مقعنه

مع احترامي لك موضوعك ليس له اي اهداف :angst:

انت بنعطى التقيم علشان انت واحد منهم ههههههههههههههه ربنا يباركلكيخلو فيها استراحة اجبراية ساعتين

طيب تقدر تقولي ايه الفايده من وضع الاستراحه؟

التنين صعبان عليك مثلا؟ ولا ايه وضحلي وجهة نظرك