مشاركات من Taha Shaheen

الأحداث الأسبوعية على الخادم العربي
احتفاليات شهر مارس/آذار
التحديث 24.0 – قوة المستوى الكاملة
[ مـهـم : لـتـجـنـب خـسـارة حـسـابك أو أدواتـك ]

لا يوجد اداره اصلا عشان تحل المشكله
    واساسا قلت حل لللتعويض انه يتم توزيع خواتم خبره اقل شي 15 يوم للكل لاعب او صناديق ضوء بعدد مقبول لكل لاعب الا اللي متجاوزين الألف صندوق سواء في مخازنهم او في قايمه الجرد ووالله في ناس عدت عن الألفين والتلاته اقسم بالله ناس عملت في العيد اكثر من 5 ألاف صندوق ضوء واحنا انظلمنا طلعنا من غير اي صندوق
    فا بدل ما يعيدو اليوم يخلوا التعويض لكل لاعب بخواتم و صناديق او اللي يحددوه وده هيبقى احسن من انه كل شويه هجمات وكل شويه خساره علينا وعليهم
    وبدل ما كل اللي الاداره بتنزله كلام عن تخفيضات بالمتجر يدوروا ع حل احسن الاول لينا مش كل حاجه المتجر يحسو بينا شويه بقى

بسم الله الرحمن الرحيم
    السلام عليكم شباب انا عندي اقتراح بسيط وهو بما إن الهجمات رجعت تاني وخاصه قبل تعويض ضوء القمر
    انا شايف انه يتلغي التعويض في مسابقه ويبقى بداله التعويض 200 صندوق او اكتر لكل لاعب كتعويض عن التخريب ده علينا بسبب الهجمات دي
    ويبقى تعويض الخبره في خاتم خبره مده 15 يوم اقل حاجه لكل لاعب برده
    احسن من انه يضيع علينا اليوم بكره تاني زي اليوم اللي قبله بسبب الهجمات دي ولو انا غلطان بحاجه قولوا الصح
    وخلصانه بشياكه :shisha:

يا عم دنا مره واحد شتمني ومش رديت ولما بعت للدعم اسمه وصورت صوره من الفون للشات والشتيمه الدعم رد عليا بعدها بيوم ونص بيقول صور الشتيمه وقايمه الجرد مفتوحه والليفل واسمك باين والشتيمه متخيل انت بقى ان ده الدعم بتاع اللعبه ولما قلتلهم انتم دعم فاشل انت ترد بعد الموضوع بيوم وتقولي اصور الشتيمه بطريقتك قالولي انت الفاشل وانت وانت وانت وتم اغلاق التذكره ولو غلط في الدعم تاني هيتم حظرك واحمد ربنا اننا مش حظرناك بسبب كلمه فاشل اللي قلتها علينا ههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه متخيل بقى ان ده دعم

انتقال إلى ماتين usa او انتقال لماتين turkiye او اي ماتين بقى ما خلاص ماتين بتاعتنا اداره مطنشانا ومش معبرانا وقاعده تنزل تخفيضات وبس :cursing:

احنا كل يوم في مشاكل بسبب الهجمات اللي بتحصل وبنخسر كتير بسببها واكيد بنسبه 80% خساره كل يوم فا احنا لازم يكون في تعويض لينا للخساره دي لأن حرام كده مش زنبنا كل يوم يحصل كده معانا سواء في ديسق او بتار او مهند

افسم بالله ان اللي بيحصل ده دليل على فشلكم كإداره
    جايين تسوون مسابقه ضوء القمر وبالاخير السيرفرات تتعطل ليييييييييييييييييييييييييييييييييييييييه >_<
    ولو مش عطلتوها سيبينها بايظه ليييييييييييييييييييه >_< الصبح وقلنا ماشي لكن في مسابقه مهمه زي دي لييييييييييييييييه يعني حرام عليكم كفرتونا والله
    وفي ناس بتقول ناس معينين هما اللي بيلعبوا واحنا لا
    انتم اي بالظبط اللعبه بقت لحساب ناس ولا اي

من اكتر من ساعه اهو والسيرفر مبيفتحش وكمان بتار مبيفتحش
    هيفضل لحد امتى
    لو هيفضل اكتر من كده احنا عاوزين تعويض عن الوقت اللي خسرناه ده كله
    او تشرحوا لينا السبب :cursing:

السلام عليكم ورحمه الله وبركاته
    اولا كل سنه وانتم طيبين ويا رب يبقى عيد سعيد عليكم جميعا
    ثانيا انا كان عندي سؤال محيرني جدا
    هو ليه مفيش حجات تساعد اللاعب وتحببه باللعبه
    مثلا زي ما بنشوف في نسخ تانيه مسهلين اللعب بحيث انه متاح ليهم شرا بعض الحجات من داخل اللعبه
    زي سحر الشئ ولفائف و...و..و..
    وناس كتير بتبطل تلعب ماتين2 الرسمي بسبب كده
    ان كل حاجه صعبه
    والواحد لو اشترى حاجه اصلا من لاعب تاني بيتحط تحت استغلال جشع
    واقسم بالله انا لحد دلوقتي ناس زمايلي كانوا بيلعبو ع الرسمي وتركوها بسبب كده
    ان مفيش حجات تساعدهم في اللعب مثلا ماتين دراغون اللي كلهم دلوقتي بيلعبوها
    فيها من جوا عند التاجره سحر الشي ولفايف وإلخ
    ليه مفيش كده في الرسمي وليه بتحطونا تحت ضغط اننا لازم نشتري من المتجر او اننا نعمل شخصيات جديده وحسابات جديده عشان نحصل ع الحجات دي بعد كل مستوى
    فا لو سمحتم بعد اذنكم حرام كده
    ساعدونا كل نسخه نقول هيبقى في الاحسن بس مبنلاقيش الاحسن للأسف
    ومثال على كده الغايا
    لا هي مفتوحه للجميع ولا حاجه
    وبجد بعد اذنكم حسنو من اللعبه لأن كده هتخلوا ناس كتير تضطر لأنهم يسيبو اللعبه اكتر واكتر
    ويلعبوا في نسخ تانيه زي دراغون وعرب وغيرهم
    ولو كلامي غلط ردو عليا وقولولنا
    وحاجه اخيره
    حسو بينا شويه مثلا في المسابقات ليه كل مره الاسقاط وحش مثلا زي مسابقه أوكاي كان الانزال زفت
    ولا هو لازم اننا نشتري من المتجر وندفع فلوس عشان نلعب ونعمل مستويات كويسه وشخصيات كويسه !!
    على فكره المبدأ ده كانت ماشيه عليه لعبه اسمها الاسطوره اون لاين وغيروا المبدأ ده وبقوا من افضل الالعاب حاليا
    فا حرام تكرهونا في لعبه بنحبها وساعدونا شويه