مشاركات من 4ahmed4

الأحداث الأسبوعية على الخادم العربي
احتفاليات شهر مارس/آذار
التحديث 24.0 – قوة المستوى الكاملة
[ مـهـم : لـتـجـنـب خـسـارة حـسـابك أو أدواتـك ]

مش جديد للاسف الشديد حاجت كتير محتاجه تغير مثل خاتم الدواب المفرود يركب يظل الدابه ظهرة عن الركوب او عدم الركوب هنقدر نتفدا عليك ان تكون ثبت دة غير الاشياء التى لا تتاجر سبق وطلبنا نظام تدمير للشياء التى لا تتاجر الجرد عندى فى اشياء كتير لا تتاجر ولا تنبع ودة هفيد كمان لو انا بزرع فى الكهف او المسحورة او اى خريطه كانت والجرد مليان كتب قائد او ما شابه مش محتاج انزل عشان ابيع للتاجرة عشان افضى جرد ومن الحاجت اللى سبق الطلب عليه هو خاتم الخبرة وعباءة الشجاعه تنزل فى المتاجر حاجت كتير اوى اوى لو تتطرقت لفرد موضوع هكون مكون من 10 صفحات دة غير شكوى التعليق المتوجد فى السيرفر والله اللف خسارة لما اشوف سيرفرات خاصه فيها انظامه متطورة اكتر من الرسمى سيرفرات تقدر اللعبين بجد اقل نظام هو تنبيه صيانه من دخل السيرفر بفطرة كبير هو عن طريق عد تنازولى وكتير غيرو وغيرو وغير انا بس مش عاوز اغيرلك الموضوع

لو على كتب القائد هو متوفر بسخاء من مسابقه كاس العالم واقت استعمل فقط.

لو تقصد بمرافقين بروكى او خان اعتقد مستحيل يكون واقت استعمل كدا بتحكم على صندوق الجراء بموت لو تقصد المرافق مثل بوشيدو او نمير او رازادور االخ هدول سهل لانه وجبه بروتين متوفرة وفى اقصى الزروف لومات ومحتاج تحفظ عليه موجد البند المناسب فلا ضرار

اما عن ميداليه الابطال والتعويز هى فى صنديق معروفه الحظ الاخضر او العجلات هدول اسباب فتح الصنديق لحصول على التعويزة او الميداليه يعنى لما يكون معك لا تفتح

الاذياء هى فعلا فيها ضرار لو سحر فل لاكن مستحيل يكون واقت استعمل فقط ممكن يجعلونه عند انتهاء الواقت غير قبل للستعمل غير لتحويل الزى فقط

المشكله لسه قائمه ولا يوجد اهتمام وانا غير قدر على رفع مستوى حسابتى

بسباب نظام المهمات اليوميه تم تدمير كميائى المصدر الوحيد لمستويات الصغيرة والتجار هم المستفدون من الحدث من المفرود دعم المستويات الصغيرة عن طريق المهمات اليوميه بمكزات وطرد ودواب والمستويات المتوسطه بسحر وليس قتل المصدر الوحيد لمستويات الصغيرة وهو كميائى مع مرعات فرق العمله فى الشحن وانا رافض فكرة خريط جديدة لمستويات الصغيرة لان كل ما ترفع المستوى او الفل يفتح كل ما هو جديد من خريط وذعماء

الناس تكل حظر لمجرد انها بتلعب اللعبه لحد امتا التعند فى القرارت الخطاء ولا هتفضل الناس محظورة لمدة سنه وتنزل بتعوضات شهر كما فى السبق انتم لا تستفيدو من الماضى اقصى تقدير انذار وتانى والثالث دة لو فى خطاء من الاساس بغض النظر عن التجوزات اللعبه ليست مجانيه كما يروج ليه اللعب يحتاج لوقت كبير واموال طائله لذا ارجو النظر لنا بشكل افضل

100%

المشكله لسه قائمه رغم نزول تحديث هل هكون فى حل قريباا ام المشكله مزمنه

ياراجل انت عاوز ترجع متعه اللعبه مستحيل طول ما جيم فورج ممتلكه للعبه دى شركه تجاريه تشترى انظامه وبرامج وبعدين تعرض لك تشترى اللحق نظام المزاد اللحق خصم على نقود وبعد ما ندفع نلحظ اخطاء يا باشا نظام الحظر خطاء يقولك لا صحيح يا باشا اللعبه فيها مشكل ولا حياة لمن تنادى كل ما يشغل تفكرهم كيف تشحن انسا الامر اللعبه دى كمين مش هتحس بمشكلها غير لما حسابك يكبر وتحس انك صرفت عليه امول وواقت كبير على الفاضى

يا سيد باسو اتقدم بشكوة تتعلق بمشكله تقنيه فى السرفر تجعلنى غير قدر على الاستمتاع والمشكله قائمه لتانى سنه ارجو الافادةمشكله فى اللعبه الرجاء المساعدة

اخوانى المشرفين الكرام فضلا وليس امرا ارجو رفع صوتى لمن يعنى الامر حتا اتمكن من حل المشكله كما عودمنا على عطائكم وانا فخورا انى جزء من اسرتكم انا فى انتظار تحديث يتم فى حل المشكله

نفس المشكلة لدينا ايضا

انا اعتقدت فى البديه انى المشكله من عندى لذلك حرفياا لفيت حولين نفسى عشان احل المشكله لحد ما لقيت بعض الاصدقاء عندهم المشكله ولكان الموضع مذعج بنسبه لى جداا على ثبيل المثال اجى اطلع جتون اكون فتح اكتر من حساب بمجرد ما اسوى المهمه واضغط على الحارس عشان ادخل كل الحسابات تفصل اجى اعيد تسجيل الدخول اتفجاء بمشكله تانيه (لقد تعذر فتح العميل) لازم اقفل كل الصفح وافتح من جديد ولازم ارعى عمل الوقت عشان الطلعه ما تخرب دة غير بعض الابراج اللى لو الحساب فصل فيها الطلعه تخرب

فى البدايه تشغيل اللعبه مافى اى مشكل لو فات عليه 10 دقيق فى نفس الشنل ونفس الخريطه هنا المشكله

اجى استعمل الناقل اللعبه تفصل شرط يفوت عليه 10 دقيق

لو فات ال10 دقيق وانا فى نفس الخريطه ومحتاج اغير شنل بعد ما يعد ال10 ثوانى تفضل اللعبه واقفه لفطرة لحد ما تفصل

الموضوع ليه فترة معيا اكتر من سنه سويت كل ما هو ممكن غيرت اكتر من وندوز سويت صيانه كامله لنت تغير كبلات الخ رغم انى بلعب اللعب اندوريد ولا يوجد اى مشكل غير فى لعبه Metin2 بل واكثر من كذالك غيرت Pc الحاسوب بالكامل ونفس المشكله لكم فديو يشرح جزءhttps://www.youtube.com/watch?v=mz_eaWTjAH0

في حال ان سبق و عملت الرمز و لكن حذفت البرنامج زمان ولا اقدر اطل رمز التحقق

فى ناس الموضوع ضبط معهم على الرغم من حذف البرنامج وتحميله مرا اخرا

انا لم اتعمل مع النظام دة لانى شوفت ناس تشكى بتقول نفس كلامك

اتمنا لو حد يفدنا اكتر