كتاب اللعنة فين ؟؟؟؟

جدول احتفاليات شهر مايو/ايار
الأحداث الأسبوعية على الخادم العربي
التحديث 24.0 – قوة المستوى الكاملة
[ مـهـم : لـتـجـنـب خـسـارة حـسـابك أو أدواتـك ]
  • نسبة أسقاط تعتمد على قوة ضربك + قفاز لص

يب دودي صعب ينزل بدون قفاز وفعلا اسعار كتب واسنان غاليه اهمسيلي لعبه او كلميني هنا

مَن إعتآد على أن يوزِّع الوَرد
    سيَبقى شيءٌ مِن العِطر عالقاً بيدِه
    فمآ دُمت تَفعل الخَير سَيصِلك أثرُه .. :قلب:

اااه طيب قفازات دى بتقع فين ؟ ولا بتتباع ؟
    شكرا لرد حضرتك

يب دودي صعب ينزل بدون قفاز وفعلا اسعار كتب واسنان غاليه اهمسيلي لعبه او كلميني هنا

شكرا لحضرتك
    اسمك ايه هناك وانا لما افتح هكلم حضرتك

• اااه طيب قفازات دى بتقع فين ؟ ولا بتتباع ؟شكرا لرد حضرتك

شكرا لحضرتكاسمك ايه هناك وانا لما افتح هكلم حضرتك

القفاز مصادره كثيرة

من صناديق زعماء ومن ماتين لفل 90 و85 الى في الغابة الحمراء ومن المتجر لعبة

• اختي همستلك من يومين وحبيت اشوف لو محتاجه شي ما رديتي وبلنسبه للقفاز مو مشكله اليوم بجيبلك قفاز سهل جدا بس يا ريت تهمسي بعد ما يخلصو تحديث لانو انا طول الاسبوع بشغلي للمسا ل افتح بس اليوم بكون مبكر بلبيت
    الشخصيه sowIVV بعد ساو حرف اي مو ال

ما تعتمد على اللفل كمان؟؟

لمن كنت لفل40 كانت تنزل اكثر الان انا 43 ويالله ينزلي

اختي همستلك من يومين وحبيت اشوف لو محتاجه شي ما رديتي وبلنسبه للقفاز مو مشكله اليوم بجيبلك قفاز سهل جدا بس يا ريت تهمسي بعد ما يخلصو تحديث لانو انا طول الاسبوع بشغلي للمسا ل افتح بس اليوم بكون مبكر بلبيت

اذا سهل عليك تنزل قفازات انا كمان بدي

اللّهُمَ آنّي آسّتَغفِرّگ لِگلّ ذَنّب يَعّقِبُ آلحَسّرَة ويِورِثّ آلنَدّآمَہ و يَحّبِسّ آلرِزّق ويَرّد آلدّعَآء

<3

• ما تعتمد على اللفل كمان؟؟

ابشر اخوي انا من الصفر دايمن متواجد سوهان وجوان فقط واحيانا بكسر بجوان بلفل صغير

• ليفلك عالي
    حاول اقتل بلاعب ليفلو اقل من 40 وينزللك ان شاء الله
    ولو بدك كتب انا اعطيك كتب مجانا تمشي حالك
    اهمسلي بالعبه اسمي
    krips

الغباء هوه فعل نفس الشئ مرتين بنفس الاسلوب وبنفس الخطوات مع انتظار نتائج مختلفة
    :حاج::حاج::sing::حاج::حاج:

• ما تعتمد على اللفل كمان؟؟

اذا ماتعديت لفل وحش راح ينزل لك زيك زي اي لفل صغير يعني مثلا لفل وحش 50 وانت لفلك 50 راح ينزل لك طبيعي تمام مثلك مثل لفل 49 حتى لفل 1

بس لما يزود لفلك عن وحش هي يختلف اسقاط من وحش الى وحش اخر وايضا يختلف بأبتعادك عن لفل نفسه يعني مثلا لفل 60 راح ينزل له لكن اصعب من 55

وهكذا لين توصل مرحلة من صعب انه ينزل لك ولما اقول لك من وحش لوحش يختلف اسقاط انا هنا اقصد وحوش خاصة الى مرتبة زعيم او مرتبة 5

على سبيل مثال انا دائما اطلع للبارونة بلفل 100 وهي لفل 75 تنزل لي اغراض مثلي مثل ماكنت لفل 95 او لفل 90 ماكان فيه فرق شاسع

لكن لما كان لفل 75 كان تنزل اغراض اكثر وبنسبة عالية على اية حال نظام الأسقاط في ماتين مو ثابت يختلف من شي الى شي اخر ويعتمد على شي مسقط

يعني مثل مهمة شايغراب اغصان حمراء هذي بلفل 85 تفتح لك لكن لو لفلك 120 ورحت تبي تسويها تنزل لك زيك زي لفل 85 لأن هذي ادوات حقت مهمة واسقاطها

مايتأثر بلفل على اية حال هذا موضوع طويل ومتشعب لكن

اختصار لهذا كلام فوق لو ماعندك وقت

تبي ترفع اسقاطك ؟ ارفع هجومك بقدر الأمكان البس قفاز لص احرص على انك تكون قريب من لفل وحش وباقي مسئلة وقت وراح ينزل لك اداة الى انت تبيه بتوفيق <3

• اختي همستلك من يومين وحبيت اشوف لو محتاجه شي ما رديتي وبلنسبه للقفاز مو مشكله اليوم بجيبلك قفاز سهل جدا بس يا ريت تهمسي بعد ما يخلصو تحديث لانو انا طول الاسبوع بشغلي للمسا ل افتح بس اليوم بكون مبكر بلبيت

شكرا اخى ان شاء الله بهمسلك لما افتح

ليفلك عالي
    حاول اقتل بلاعب ليفلو اقل من 40 وينزللك ان شاء الله
    ولو بدك كتب انا اعطيك كتب مجانا تمشي حالك
    اهمسلي بالعبه اسمي
    krips

شكرا اخى

على كده افضل حاجا انى مطورش نفسى افضل ليفل صغير واجيب عتاد جمده
    شكرا لشرحك واختصارك اخى

• على كده افضل حاجا انى مطورش نفسى افضل ليفل صغير واجيب عتاد جمدهشكرا لشرحك واختصارك اخى

يب صح متطوريش وظبطي عتادك افضل ليكي وزي م قولتلك انا موجوده لو احتجتي اي حاجه <3
    موفقه يارب

مَن إعتآد على أن يوزِّع الوَرد
    سيَبقى شيءٌ مِن العِطر عالقاً بيدِه
    فمآ دُمت تَفعل الخَير سَيصِلك أثرُه .. :قلب:

• يب صح متطوريش وظبطي عتادك افضل ليكي وزي م قولتلك انا موجوده لو احتجتي اي حاجه <3 موفقه يارب

الي بكون مبتداء بللعبه صعب عليه يزبط نفسو يعني بدون مساعده صعب عليها عندي حسابين منهم لفل 78 ومهارات بي مع هيك بتصعب عليه بعض الامور